الگوی رشد انسان

الگوی رشد بر اساس تعالیم اسلامی و علمی

الگوی رشد بر اساس تعالیم اسلامی و علمی

راهنمای استفاده از وبلاگ

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۵۶ ب.ظ

ابتدا از طریق سایت www.blog.ir  و با استفاده از کد دعوتنامه ارسالی ثبت نام فرمایید.

برای مشاهده محتویات وبلاگ و دادن نظرات می­توانید به وبلاگ developmentmodel.blog.ir  مراجه نمایید. جهت مشاهده و ارائه نظرات رمزی را که از خانم کیانی یا آقای حسینی و یا آقای یغمایی تهیه کرده اید را وارد نمایید.

برای ایجاد طبقه، فایل یا محتوایی جدید (در صورت تعریف دسترسی برای شما) می­توانید از طریق پروفایل خود و با ورود نام کاربری و کلمه عبور در سایت bayan.ir به ایجاد مطالب و صفحات جدید اقدام نمایید.

برای نوشتن مطلب جدید از پروفایل خود در سایت bayan.ir به قسمت انتشار رفته بر روی ارسال مطلب جدید کلیک کنید. در پنجره باز شده عنوان مطلب و در توضیحات موارد مورد نظر را بنویسید. در صورتیکه نیاز دارید فایل تنها برای اعضا قابل مشاهده باشد، از تنظیمات مطلب در سمت چپ صفحه گذینه محافظت با کلمه عبور را فعال نمایید.

در صورتیکه تمایل دارید مطلب شما در گروه مشخصی (فلسفه و تعالیم اسلامی یا روانشناسی) قرار بگیرد پس از انجام مرحله بالا، آدرس مطلب را کپی نمایید؛ حالا از بخش انتشار به صفحات مستقل و منوسازی رفته بر روی گروه مورد نظر کلیلک نمایید تا پنجره آن باز شود. عنوان مطلب خود را در داخل پنجره و در زیر مطالب قبلی وارد و با زدن علامت لینک یا انتخاب علامت لینک از طریق کلیک راست، آدرس و عنوان را در پنجره باز شده برای لینک وارد نمایید. در نهایت با رفتن به بخش فهرست مطالب باید وضعیت عنوان مورد نظر خود را بر روی عدم نمایش در صفحه اول قرار دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۹
هومن یغمائی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی